Kajaanin uudenvuodenjuoksu la 31.12.2016 klo 18

5.12.2016

Reittikartta, uudenvuodenjuoksu.

Kajaanin uudenvuodenjuoksu järjestetään la 31.12 klo 18 lähtö- ja maalipaikkana Teppanan koulu. Matkoina 5,7 km ja 10,6 km. Sarjat sekä miehille että naisille. Reitti Teppanan koululta uuden sillan alikulun kautta Scandicin pohjoispuolelta rannan kautta koukaten Kuurnantien suuntaan. Pyörteen jälkeen ennen ohitustietä käännytään Onnelaa kohti, mistä rantaa pitkin sinisiä valopylväitä seuraten toria kohti. Torin kulmalta käännytään vasemmalle uudelle sillalle. Yhden kierroksen juoksijat sitten alikulun kautta Teppanan puolelle ja maaliin, kahden kierroksen juoksijat sillan jälkeen uudelle kierrokselle ja toisen kierroksen jälkeen maaliin samaa reittiä kuin yhden kierroksen juoksijat. Pokaalit kolmelle parhaalle kussakin sarjassa ja kaikille Pekka Heikkisen ruisleipä. Osallistumismaksu 10 euroa. Seuran jäsenille ei osallistumismaksua.