Kajaanin Urheilijoiden vuosikokous etäkokouksena torstaina 23.4.2020

31.1.2020

Koska kokousten järjestäminen ei tässä ajankohdassa ole sopivaa eikä tilanteen muuttumisesta parempaan tämän suhteen ole tietoa, niin pidetään seuran vuosikokous tällä kertaa etäkokouksena. Kokous pidetään torstaina 23.4. 2020 klo 18.00 alkaen. Kokous pidetään Microsoft Teamsissa, mihin seuran jäsenet saavat sähköpostissa liittymislinkin. Kun saat s-postin, klikkaa sieltä kokousajankohtana linkkiä ”Liity Microsoft teams -kokoukseen”. Sitten valitse ”Liity sen sijaan verkossa” (menee hetkinen, ennen kuin yhdistää). Sen jälkeen lisää nimesi ja klikkaa ”Liity nyt”. Valitettavasti kakkutarjoilu jää tällä kertaa väliin, mutta kahvitellaan, kun siihen on parempi ajankohta. Tervetuloa mukaan kokoukseen!